- Podstawy prawne
- Należności z tytułu opłat dodatkowych za nieopłacony postój pojazdu SPP
- Należności wynikające z decyzji administracyjnych ZDiT
- Zarzut na prowadzone postępowanie egzekucyjne
- Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z windykacją należności
- Klauzula informacyjna dotycząca nagrywania rozmów kierowanych do Wydziału Windykacji
Klauzula informacyjna dotycząca nagrywania rozmów kierowanych do Wydziału Windykacji
Klauzula informacyjna dotycząca nagrywania rozmów telefonicznych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informujemy, że:
- Administratorem danych pozyskanych w trakcie nagrywania rozmów jest Centrum Usług Wspólnych w Łodzi z siedzibą ul. Piotrkowska 171/173, w Łodzi (kod pocztowy 90-447), tel.: (42) 272 62 86, adres poczty elektronicznej: cuw@cuw.uml.lodz.pl.
- W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: iod@cuw.uml.lodz.pl.
- Nagrywanie rozmów dotyczy wyłącznie połączeń telefonicznych prowadzonych za pośrednictwem numerów 42 272-63-23 oraz 42 272-67-02, przypisanych do Wydziału Windykacji Centrum Usług Wspólnych.
- Dane osobowe w postaci nagrania rozmowy telefonicznej będą przetwarzane w celu zapewnienia jakości obsługi, bezpieczeństwa informacji oraz dokumentowania przebiegu sprawy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz e RODO, w związku z realizacją zadań wynikających z przepisów szczególnych dotyczących postępowania administracyjnego i windykacji należności.
- Nagrania rozmów będą przechowywane przez okres do 3 miesięcy od dnia ich zarejestrowania, chyba że przepisy prawa wymagają dłuższego przechowywania w przypadku zabezpieczenia materiału dowodowego. W takim przypadku nagrania będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa dotyczących archiwizacji dokumentacji urzędowej oraz postępowań windykacyjnych.
- Odbiorcami danych mogą być wyłącznie upoważnieni pracownicy oraz podmioty świadczące usługi serwisowe dla systemów nagrywania, na podstawie odpowiednich umów oraz organy uprawnione przepisami prawa.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia rozmowy telefonicznej.
