Dokumenty niezbędne do rozpatrzenia wniosku o przyznanie w/w/ ulgi:
- Wypełnione i podpisane oświadczenie o stanie majątkowym, sytuacji rodzinnej, dochodach i wydatkach oraz o działalności gospodarczej.
- Bieżące dokumenty potwierdzające istotne stałe koszty utrzymania (rachunki, faktury za ostatnie 3 miesiące).
- Informacje o zobowiązaniach kredytowych - jeżeli takie są.
- Jeżeli w sprawie występuje pełnomocnik - potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł od udzielonego pełnomocnictwa, uiszczonej na konto Urzędu Miasta Łodzi Bank Pekao S.A. 50 1240 1037 1111 0011 0925 0073. Opłacie skarbowej nie podlega pełnomocnictwo udzielane małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.
- Inne istotne dokumenty potwierdzające informacje zawarte we wniosku.